Politica De Confidentialitate

Colectarea datelor personale

Solicitam anumite date personale in cazul in care doriti contactarea echipei noastre in scopul contractarii serviciilor pe care le oferim, fie ca persoana fizica ori in numele unei companii, prin utilizarea formularului de contact de pe pagina noastra de contact, sau prin utilizarea aplicatiei Callpage, vizibila in toate paginile website-ului nostru, www.fastwebdesign.ro

Tipul de date personale pe care le colectam si in ce scop:

Nume si prenume – colectam aceste informatii pentru contactarea ulterioara, in vederea achizitionarii de catre dvs, a serviciilor noastre si deasemenea, pentru incheierea contractelor de servicii si facturarea serviciilor achizitionate.

Telefon – colectam aceste informatii pentru contactarea ulterioara, in vederea discutarii detaliilor serviciilor pentru care ne-ati contactat.

Email – colectam aceste informatii pentru contactarea ulterioara, in vederea discutarii detaliilor serviciilor pentru care ne-ati contactat.

Nume companie – pentru incheierea contractelor de servicii si facturarea serviciilor achizitionate.

Website actual – pentru identificarea nevoilor clientului si pentru oferirea de solutii pentru imbunatatirea acestuia.

De la cine colectam datele personale:

Direct de la dumneavoastra, atunci cand ne contactati telefonic Electronic, folosind formularul de contact de pe pagina noastra sau cand ne trimiteti un email.

Furnizarea datelor personale este:

Voluntara, fara a avea in vedere incheierea ulterioara a unei relatii comerciale

Obligatorie, in vederea achizitionarii serviciilor noastre si implicit, pentru incheierea unei relatii comerciale si a inregistrarii fiscale a acesteia, inclusiv a facturarii.

Prelucrarea datelor personale are loc in urmatoarele situatii:

Atunci cand exista o cerere din partea clientilor/potentialilor clienti (cerere verbala sau scrisa).

Cand este necesara incheierea unei relatii comerciale, respectiv incheierea unui contract de prestari servicii pentru achizitionarea serviciilor noastre.

Atunci cand primim o cerere de oferta, indiferent de modul in care a fost trimisa (prin email, formular de contact, verbal).

Datele personale mai pot fi prelucrate atunci cand exista un contract de servicii intre compania noastra si client (spre exemplu, contract de mentenanta) iar datele transmise vor fi astfel stocate si utilizate pentru rezolvarea solcitarilor clientului.

Dezvaluirea datelor personale

Datele dvs. personale pot fi dezvaluite anumitor destinatari, respectiv parteneri ai agentiei noastre, in cazul in care prin contractarea serviciilor noastre, este necesar acest lucru (de exemplu, in cazul in care doriti achizitionarea de domenii internet prin intermediul nostru, este necesar ca datele dvs personale sa fie transmise catre Easyhost, furnizorul direct. Refuzul de a transmite datele dvs., corecte, pentru achizitionarea domeniilor internet, duce la imposibilitatea de a inregistra un domeniu de internet prin intermediul nostru).

Perioada de stocare a datelor

Datele dvs vor fi stocate pe o perioada de timp limitata, respectiv pe toata perioada contractarii serviciilor si pana la expirarea duratei de contractare a acestora. Datele de facturare vor fi sterse conform obligatiilor impuse de lege in acest sens.

Transferul datelor personale in afara UE sau SEE

Fast Web Design nu transfera datele dvs. personale, catre tari din afara UE sau SEE.

Securitatea datelor personale

Securitatea informatiilor primite din partea vizitatorilor sau a clientilor, este foarte importanta pentru noi. Serverele pe care datele sunt stocate, au implementate masuri de siguranta, precum:
– recuperarea datelor personale
– descoperirea breselor de securitate
– descoperirea cauzelor breselor de Securitate
– limitarea incalcarii securitatii

In cazul in care descoperim faptul ca s-a produs o incalcare a securitatii datelor dvs personale, vom informa imediat managementul companiei titulare a serverelor, aceasta urmand a lua toate masurile pentru restabilirea securitatii datelor, va depune toate eforturile pentru atenuarea riscului imediat de producere a unui prejudiciu si va notifica Autoritatea de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate, daca încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile și libertatile persoanelor carora le-a fost afectata securitatea datelor personale.

Drepturile utilizatorilor

Conform noului Regulament GDPR, va prezentam in cele de mai jos, care sunt drepturile pe care le aveti in calitate de utilizatori/clienti ai Fast Web Design.

Dreptul la informare – se refera la dreptul de a fi informati asupra tuturor aspectelor prezentate anterior.

Dreptul de acces – aveti dreptul de a obtine confirmarea din partea noastra ca prelucram sau nu datele cu caracter personal care va privesc si, in caz afirmativ, acces la datele respective si la informatii privind modalitatea in care sunt prelucrate datele.

Dreptul la opozitie – dreptul de a va opune prelucrarii datelor personale daca prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini care serveste unui interes public. Deasemenea, daca prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveti dreptul de a va opune prelucrarii oricand.

Dreptul la portabilitatea datelor –aveti dreptul de a primi datele personale intr-un format care sa poata fi citit automat si care sa permita ca datele sa fie transmise direct altui operator.

Dreptul la stergerea datelor (“dreptul de a fi uitat") – puteti solicita ca datele sa fie sterse, fara intarzieri nejustificate, in cazul in care apar urmatoarele situatii: datele nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; iti retragi consimtamantul si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; te opui prelucrarii si nu exista motive legitime care sa prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale; datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale.

Dreptul la restrictionarea datelor – aveti dreptul de a cere restrictionarea datelor pe o perioada de timp, de exemplu, in situatia in care s-a luat decizia stergerii datelor dumneavoastra iar dumneavoastra considerati ca va sunt utile in diferite situatii, precum exercitarea unui drept in instanta. Deasemenea, in cazul in care contestati acuratetea datelor ori prelucrarea este ilegala, puteti solicita restrictionarea datelor. Astfel, in urma primirii unei cereri din partea dumneavoastra si in urma verificarii acesteia, vom stopa prelucrarea datelor personale pe o perioada de timp.

Dreptul la rectificarea datelor – puteti solicita rectificarea anumitor date personale, in cazul in care acestea sunt incomplete sau inexacte. Astfel, in functie de scopul prelucrarii, puteti completa si apoi transmite datele personale care lipsesc sau nu sunt corecte, fiind posibila chiar completarea unei declaratii pentru conformitate.

Dreptul de a depune o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, atunci cand constatati ca v-au fost incalcate drepturile cu privire la prelucrarea datelor personale.

INAPOI LA SITE